امروزه همه از اهمیت سایت مطلعیم، ما روزانه ساعت ها وقت خودمون رو صرفوبگردی میکنیم، پس انجام تبلیغات تحت وب خیلی مهمه و نتیجه خیلی فوقالعاده ای داره.
اما چرا روزانه تعداد زیادی سایت با شکست مواجه میشوند ؟

به این سوال در ادامه جواب میدهیم و خیلی مهمه که بدونیم چرا رقبای ما شکست میخورند و موفق میشوند؟ اگر ما بتوانیم به این سوال پاسخ دهیم از خطراتی که ما رو به شکست میرساند فرار کنیم تا به موفقیت برسیم. 

سایت شما برای مخاطب و مشتری مانند چهره واقعی شرکت شماست، هر چه این طاهر زیبا تر باشد در ذهن مخاطب شما زیبا تر و قوی تر دیده میشوید. پس ظاهر سایت یکی از دلایل اهمیت سات ها برای کسب و کار های امروزی است.

بسیاری از صاحبان سایت ها به این موضوع اهمیت نمیدهند چون انتظار دارند با یک بار هزینه طراحی سایت 10 برابر داشته باشند در حالی که این عملی نیست! این تنها یک صحبت از شرکتی است که میخواهد سایت شما را طراحی کند و از شما پول بگیرد؛ درست است که طراحی سایت زیبا بسیار مهم است اما نگهداری از آن بسیار مهم تر است.

همنطور که گفتیم سایت ظاهر شزکت شما را نشان میدهد و هر چه زیبا تر باشد شما تجربه کاربری بهتری دارید. فرض کنید شما به یک گاه میروید تا مواد غذایی هفته آینده خود را ب. شما از فضای بزرگ و زیبا آن گاه احساس خوبی بهتان دست میدهد قیمت های این گاه مطلوب است هوای مناسبی دارد کارمندان خوشرویی دارد و شما از در آن گاه احساس خوبی دارید و قطعا برای بار بعد شما برای به آنجا میروید.

سایت شما هم دقیقا مثل یک گاه است که باید به مشتری احساس خوبی دهد. 

یکی دیگر از اهمیت سایت برای کسب و کار ها هزینه پایین تر برای تبلیغات است. شما برای اجاره یک بیلبورد در سطح شهر باید حدود 100 میلیون تومان هزینه کنید اما شما با هزینه 10 میلیون میتوانید نتیجه ای چند برابر بهتر را بدست آورید.

از نظر شخصی من اهمیت سایت برای کسب و کار این است شما میتوانید بازار هدف خود را دقیق تر انتخاب کنید. در حالت عادی شما با اجاره بیلبورد یا حتی پخش تراکت در سطح شهر تبلیغات خود را معرض دید همه میگذارید یک راننده تاکسی تبلیغات شما را میبیند یک کارگر و مدیر عامل شرکت و کارمندان هم تبلیغات شما را میبینند. پس تقریبا شما جامعه هدفی رو تعیین نکرده‌اید. 

اما در سایت شما با تولید محتوا و سئو میتوانید به عنوان مثال فقط مادران خانه دار که کودکان 3 تا 5 سال دارند. 

علاوه بر این شما با داشتن سایت میتوانید تولید محتوا گسترده انجام دهید و قشر دقیق تر و وسیع تری را مورد هدف قرار دهید.

تاثیر گذاری تبلیغات  تحت وب نیز خیلی بیشتر است شما وقتی در خیابان یک تبلیغ میبینید میدانید آنها میخواهند یک چیزی را به شما بتد که احتمالا نه به آن نیاز دارید نه علاقه اما شما با تولید محتوا میتوانید تاثیر گذار تر باشید به عنوان مثال شما یک دستگاه ساخته‌اید که هوای اتاق را تهویه میکند خوب بازار هدف شما ماتواند همان ن خانه دار که کودکان 3 تا 5 سال دارند.

شما یک محتوا با عنوان "چرا تهویه مناسب برای سلامتی کودکان بسیار مهم است" یا " چرا کودکانی که هوای مناسب تری دارند رشد بهتری دارند" شما با تولید این محتوا میتوانید از اهمیت هوای سالم برای کودکان بنویسید و مادران را ترقیب به این دستگاه کنید. 

توجه: تمامی محتوا های تولیدی شما باید پیشینه علمی داشته باشند.

سایت باعث دسترسی بهتر مشتریان به شما و شما به مشتریان به شما میشود. در حالت عادی من برای یک هارد باید تا مغازه اجناس کامپیوتری بروم اما ممکن است انها جنس مورد نظر من را نداشته باشند ولی میتوانم با چک کردن سایت آنها بفهمم چه زمانی کالای مورد نیاز من را دارند.

جمع بندی

امروز در زمینه اهمیت سایت برای کسب و کار ها صحبت کردیم در دامه به بحث های تخصصی تر در این زمینه ها صحبت میکنیم. که چگونه میتوان سایت خود را از لحاظ های مختلف بهبود داد. زیرا تک تک چیز های که به نظر ما کوچک و بی اهمیت میایند تاثیرات مهمی دارند.

با ما همراه باشید.


سایتت رو بکوب دوباره بساز سایت ,اهمیت ,دارند ,محتوا ,میتوانید ,گاه ,اهمیت سایت ,سایت برای ,تولید محتوا ,احساس خوبی ,خیلی مهمه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Arianazqmdc21 Posto هر چی که بخوای PunchLabel خرید زیورآلات زنانه سایت واکنش گرا درهم ورهم سرگرمی 97